Coworking excelleert met Yardi Kube
Shared Space Management
Zet uw bedrijf stevig in markt met de meest uitgebreide coworking technologie die er aanwezig is.
Maximaliseer uw inkomsten, verkrijg een beter inzicht en verbeter de service aan uw leden door uw hele bedrijf te sturen vanaf één volledig geïntegreerd platform. Beheer uw bedrijf met een volledige oplossing die financieel en werkplekbeheer combineert in een gecentraliseerde database.
Automatiseer uw facturatieproces
Elimineer handmatige processen, papierwerk en overtollige mankracht door al uw facturatie- en betalingsprocessen te automatiseren. Leden kunnen hun saldo bekijken en betalen via het ledenportaal. Afstemming van facturering is eenvoudiger dan ooit.
Stroomlijn uw Workflow
Maximaliseer efficiëntie en het behoud van leden door alle informatie van uw leden georganiseerd en gemakkelijk toegankelijk te houden op één plek. Houd alles bij wat er in uw gedeelde ruimte gebeurt met op rollen gebaseerde dashboards, workflows en meldingen van de helpdesk.
Reserveren van vergaderruimten
Sta uw leden en degenen die niet lid zijn toe om realtime beschikbaarheid van vergaderruimten te bekijken en reserveringen te maken en te beheren, altijd en overal met behulp van de online agenda of mobiele app. De prijzen kunnen worden aangepast op basis van de grootte van de kamer, de duur van de vergadering en het lidmaatschap.
Verkoop uw diensten Online
Maak van uw website een inkomstenbron door online beschikbare ruimtes en services aan te bieden die realtime kunnen worden gekocht. Maak plannen die zijn afgestemd op de individuele behoeften van uw leden
Real-Time Reporting
Optimaliseer uw werkruimte en positioneer uw bedrijf voor groei gebasseerd op de juiste gegevens. Houd uw openstaande facturen, accounts van klanten en achterstallige bedragen in de gaten met rapportages zoals balansoverzichten om de totale openstaande kosten van elke klant in te zien of een debiteuren overzicht om onbetaalde facturen te bekjiken.
.