Over ons
Onze organisatie
Yardi is opgericht in 1984 en heeft in ruim dertig jaar een sterke groei doorgemaakt. Vandaag de dag is het bedrijf de toonaangevende leverancier van krachtige softwareoplossingen voor de vastgoedsector. Op dit moment hebben we meer dan 8,000 toegewijde professionals in dienst, verspreid over onze 40 kantoren in Azië, Australië, Europa, het Midden-Oosten en Noord-Amerika.
Al sinds de oprichting zet Yardi met expertise en technische innovatie de standaard op het gebied van softwareoplossingen voor vastgoed. We kennen de unieke behoeften in de verschillende segmenten van de sector en hebben de technische expertise en visie waarmee we die kennis kunnen omzetten in krachtige oplossingen die in deze behoeften voorzien en de verwachtingen zelfs overtreffen.
Onze filosofie
Het geheim achter ons lange bestaan en onze reputatie in de sector is het feit dat wij relaties belangrijk vinden, zowel binnen als buiten het bedrijf. Dit houdt concreet in dat wij naar onze klanten en werknemers luisteren en actief hun feedback vragen wanneer we producten ontwerpen, ontwikkelen en hiervoor ondersteuning bieden. We beschouwen de band met iedere klant als een langdurige relatie; één waarbij we ons ten doel hebben gesteld om voortdurende tevredenheid en goodwill te creëren door klanten ongeëvenaarde producten en service te leveren.
We zien onze werknemers als ons meest waardevolle ‘kapitaal’. Bakstenen en cement maken een bedrijf niet succesvol, mensen wel. Zonder de betrokkenheid, het enthousiasme en de expertise van onze werknemers zou Yardi niet de marktleider geweest zijn die het bedrijf tegenwoordig is. Met deze gedachte heeft Yardi een werkomgeving gecreëerd waarin de werknemers in staat worden gesteld, gestimuleerd en uitgedaagd worden om alles te geven wat ze in zich hebben, zodat we gezamenlijk onze klanten producten en services kunnen bieden van superieure kwaliteit. Dat verdienen onze klanten en mogen ze van ons verwachten.
Oog voor onze gemeenschap
Yardi ziet zichzelf als een integraal onderdeel van de samenleving waarin het bedrijf actief is, en in het verlengde daarvan, de grotere gemeenschap wereldwijd.
Daarom vinden wij het belangrijk om bij te dragen aan de gezondheid en het welzijn van onze samenleving, hetzij door het op vrijwillige basis besteden van tijd en energie aan waardevolle goede doelen, hetzij door financiële steun te bieden om humanitaire doelstellingen te bevorderen.