Technische Ondersteuning

Home » Services » Technical Support

U implementeerde Yardi software om uw dagelijkse taken te vereenvoudigen en uw business te laten groeien. Ons Client Services-team (CSD) is er om ervoor te zorgen dat u de meest positieve ervaring hebt na de implementatie van onze producten.

Ons toegewijde support team ondersteunt u gericht op het specifieke vastgoedsegment waarin u actief bent. Een-op-een ondersteuning is mogelijk via een gratis hotline of via e-mail. Daarnaast ontvangt u regelmatig bericht over nieuwe mogelijkheden van de software of updates. Als u specifieke vragen hebt, zijn onze development teams beschikbaar. Ons eigen cloud services team kan u 24/7 ondersteunen, via een speciale hotline.

Yardi stelt een breed aanbod aan zelfhulp bronnen beschikbaar. Video-tutorials, op taken gebaseerde online ondersteuning, software handleidingen en andere documenten maken deel uit van dit portfolio. Dit alles kunt u raadplegen via ons online klantenondersteunings- en communicatie portal, Client Central.

U kunt vertrouwen op een wereldwijd opererend team met jarenlange ervaring, dat u de best mogelijke klantenservice biedt als uw zaken floreren en uw software aangepast moet worden.

Training

Yardi Training Services biedt u een breed aanbod aan live webinars en fysieke training op loctatie . Het trainingsteam garandeert ook een immer groeiende bibliotheek aan trainingvideo’s en documentatie, op verzoek beschikbaar via Client Central.

Client Central

Gelicenceerde klanten van Yardi kunnen hun voordeel doen met onze continu ge-update bibliotheek met trainingvideo’s, instructieboekjes, opmerkingen bij software-releases en conferentiemateriaal. Ook kunt u via Client Central onder meer aanpassingen doorvoeren aan uw Yardi-licentie en op de hoogte blijven van Yardi-nieuws.